onsdag 10 april 2013

Jobb plugg o hund...

Ja så ser livet ut idag, i den ordningen åxå nästan tror jag. Har jobbat idag o hunnit med Poppy ca 30 min innan jag skyndade mig hem för att Skypa med pluggkompisen. Då hade hon inte kommit hem än o inte meddelat. Nu är klocka 18,20 och hon ska ringa upp när hon är på plats! Så där fick jag för att skynda mig hem! En kort promenad o ett upplet hann vi med i alla fall. Idag la jag ett nära o 3 långt ut. När hon var på väg in med det andra så fick hon det "nära" i näsan - tvärnit o ville vända ut o hämta, men ajsingen bajsingen sa matte o då kom hon in o lämnade det hon skulle o stack sen ut o hämtade det andra. Duktig vovve! 5 min lydnad blev det åxå. Testade av ff - halt - ff som hon har haft lite svårt för o det gick galant idag! Sen fick hon gå ut i hundgården. Husse har varit hemma idag så det är inte så synd om henne ;-) Ska hitta på nåt mer sen tänkte jag.

Imon hoppas jag få till lite träning med Sussi o grabbarna, jag tror dock dessvärre att jag inte blir jättetidig hem från jobbet så vi får se hur vi får till det. Annars kör jag lydnad själv o ett spår är planen. Allt för att få henne lugn så jag kan plugga på kvällen! ;-P

Ha en skön kväll!
Här är Poppy i mörkret! ;-) Vi är glada för att det blir lite ljusare nu!