fredag 12 april 2013

Här kommer videon från träningen! Men den är inte jättebra... övar lite bara, både filmning o träning tror jag! Snyggt läggande gör hon i alla fall! Fokus på att ha rätt attityd och inte varva upp. Det gick faktiskt jättebra. Körde även med lite störning när Sussi gick ut med konerna till framåtsändandet och det har hon svårt för. Vad gör den där människan för skumma saker där borta? Lägger säkert ut massor av bollar, ställer upp sig för en budföring???? Då gäller det ju att vara beredd!

Igår blev det ingen träning, men en skön promenade i regnet på lite nya marker hemmavid. Vi hittade en trevlig lång backe som Poppy fick springa budföring i. Det gick som tåget, utan sista skicket ner till husse. Jag hade gömt mig lite o så hittade hon mig och jag stod i massor av snö. Då började hon bälga i sig snö som en grävskopa. Men hon fick hålla på där en liten stund o rulla sig o greja som hon brukar göra, sen stack hon iväg igen. Det har ju inte blivit så mycket tempoträning i vinter av olika anledningar. Framförallt sista 2 månaderna när jag var så förkyld så blev det ju ingen skidåkning heller. Men cyklingen kan vi snart dra igång här när det är snöfritt.

Om en stund ska jag till plugget. Hon har inte avbokat än i alla fall! Men hon borde väl veta om hon inte sitter på bussen just nu...
Ha en bra dag!