söndag 28 juli 2013

Kanonrolig träningshelg!

Har tillbringat helgen på Klubben med ett kanongäng! Jag tror nog vi var ca 30 stycken som körde de olika grenarna i olika grupper. Jag körde spår och hade Anna Häggblom Bjällå som coach. Jag visste nog inte alls vad den här helgen skulle ge mig, men spårtipsen var kanon! Känner mig väldigt laddad och inspirerad! Har även kört lydnad och umgåtts med ett riktigt roligt gäng. Det var en massa påhitt dock förstås, men det får jag återkomma till.

Nu är Poppan lämnad hos Anneli på panget och jag har packat upp och packat om inför avresa mot Skottland imorgon med Pappsen. Är ganska trött just nu, har klippt gräs och hjälper Stefan med hans MC, men nu är det natti. Kommer hem på fredag igen och då blir det fokus på hundträning.

Nu  mot sängen!
Tjo!