fredag 19 juli 2013

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!

Semester!!!! Så skönt... Jag trivs mycket bra på mitt jobb, men det har varit ett par hektiska år o jag tror nog aldrig lite ledighet har varit så efterlängtad... Fullt blås på jobbet idag med lite akuta insatser efter lunchen som riskerade haverera mitt tidsschema... men det gick! Jag kunde sluta enligt planen kl 15,30! Min läkare ringde typ vid 14-tiden o frågade om jag kunde åka o göra en akut blodtransfusion på ett boende... AJ, AJ, AJ! Sa jag då! Men han skojade bara... ;-) Då hade det verkligen havererat... tidsschemat alltså!

Men man fattar inte riktigt att man ska vara ledig i 4 veckor! Får öva på att vänja mig.. ;-) När jag kom hem så hade vi besök av goa kompisar, så det blev en långfika o massor av prat! Sen när de åkt så drog sambon o jag igång "fortsättning-av-röjning-av-kontoret" Nu har vi fått iordning så att möblerna står på plats o mycket är rensat. Datorerna (sambons....) står på plats o nästan allt är igång. Han har köpt en fotoskrivare som ska upp o ta en massa plats åxå, men det är ju bra å ha den åxå! ;-)

Lilla Poppan har inte fått så mycket äventyr idag, en längre promenix bara. Hon brukar alltid ha ett kvällsrace innan hon går o lägger sig, men nu ska det bara nosas o hon är inte lekfull för fem öre! Men träningen är inga problem, där är hon på hugget!


Nu ska jag snart natta mig, ska kolla på senaste The nineties innan dock. Imon blir det mer städning o hundträning!

Tjo!
H