lördag 13 juli 2013

Vilket väder!

Så härligt! Men jag har varit inne mycket av dan... Håller på att göra om på kontoret, flyttar en bokhylla o rensar, det tar tid! Men jag har tagit solpauser! Lyssnat på två sommarpratare, Sarah Dawn Finer och Henrik Lundqvist. Ganska bra. Bäst hittills har nog ändå varit Carolina Gynning, å så spelade hon riktigt bra musik! Just nu blir det en hel del musik, mest lite äldre från 80-talet. Har inga böcker i min gamla mobil o inte orkat ladda ner. Sen blir det lite youtube åxå. Hittade ett underbart klipp som gjorde mig så glad o rörd till tårar! http://www.youtube.com/watch?v=HoHqEuT2BAc Sån härlig känsla o så får han med publiken direkt! Härligt med någon som kan förmedla en känsla!

På em så stack jag o Poppan iväg med bilen o sprang en halvmil i skuggig skog, sen åkte vi ner till en liten badvik som är mysig o där vi kan vara helt själva. Vi badade o simmade! Hon har varit lite kinkig med simmandet om det inte är efter ett föremål. Men det är ganska långgrunt där o jag var ute en bit o låg o flöt. Rätt som det var kom det lilla havsmonstret simmande förbi mig utan pinne i munnen :-) Så då simmade vi lite tillsammans några vändor utåt o inåt. Härligt! Den sköna stunden gjorde hela min dag!

Imon ska jag o Sussi träna lydnad. Jag har lyckats få till krypet ganska bra. Hon har grunden till en riktigt bra teknik. Ibland blir hon lite ivrig, men annars ok. Nu kan jag gå lite försiktigt jämte henne utan att hon går upp.

Nu ska vi strax iväg till några kompisar o umgås en stund!

Tjo!
H