onsdag 15 januari 2014

Friskförklarad...

Det var som jag misstänkte - inga fel på mina prover! Men konstigt nog känner jag mig piggare. Slutade tidigare idag och stack ut o sprang direkt. Vi har en ganska brant runda som börjar med en stigning på 100 höjdmeter under nån kilometer och jag joggade uppför hela den utan problem trots att det var både slirigt å halt. Här är själva rundan! http://kartor.eniro.se/m/nNHD6  Började mäta vid backen och backen är slut ungefär där det står 323 meter. Så nu känner jag mig jättesjåpig.. Men, men, nu vet jag ju. Skönt att veta att man inte har nån "fästing-skit", har ju haft några fästingar under året. 

Imon jobbar jag åxå å ska till Gunnar med Sussi på kvällen. Får väl se hurdan Poppan är. Körde lite kryp här hemma idag o det gick faktiskt hyfsat. Sen blir det en långledig helg, ledig fred-sönd vilket ska bli skönt. Ska nog greja en del med huset här hemma. Ut o motionera blir det väl åxå. Förhoppningsvis har väl IKHP lite spår å åka på så då kör jag nog lite drag med Poppan på söndag kväll. Ska kolla deras hemsida. 

Nu blir det att försjunka i en bok en stund innan lite tv, ska kolla in tv3:s serie mot Sotji som är rätt bra tycker jag. 

Tjo!
H