söndag 19 maj 2013

Börjar närma mig mål...

Ja äntligen... Vi ska lämna in uppsatsen om ett par timmar o vi ska höras innan på Skype eftersom pluggkompisen ville läsa igenom det en gång innan. Jag tror faktiskt inte hon läst hela uppsatsen än, så det kan väl vara bra... Igår satt jag till 11,30 med det sista. Referenserna började hoppa hysteriskt o jag fick spara om o greja innan det var klart.

Idag blir det lite andra projekt. Jag är ledig eftersom jag jobbat helg. Kl 11 ska jag klippa mig o ev ska vi göra något ärende innan, jag o sambon. Han behöver nya skor... I em ska jag träffa nån läkemedelsrepresentant så jag måste till jobbet, men jag tror det är vid 15 o sen vid 17 ska vi köra lydnad på klubben. Imon är jag eg ledig men ska ev på en konferens. Har inte kollat upp det ordentligt om jag kom med. Framhörhållning - not! Om jag inte ska dit så ska jag börja titta på opponentskapet. Vårt schema för opponentskap läggs ut vid lunch så då gäller det o förbereda sig.


I helgen jobbade jag o sen gick vi en lång, skön promenix i regnet. Det var riktigt härligt.

Poppy gillade vädret och det ökade bad-utbudet. Dyngsur o skitig som få... På onsdag ska jag till LInköping igen o torsdag o fredag jobbar jag. På söndag måste jag ta ett extrapass eftersom vi har så ont om vikarier. Det blir min tredje helg i rad på jobbet. Risk för stressig tillvaro innan jag går upp o examineras på tisdag eller onsdag...

Nu börjar det nog åska här. Typiskt när jag ska Skypa.
Ha en bra dag!
H