fredag 4 april 2014

Äntligen helg...

Ja det har varit en körig jobbvecka, med långhelg o sen full fart ons-fred. En del övertid har det blitt.. Men hunnit det jag skulle, tack o lov. Det blir inte mindre nästa vecka, jobbar månd-fred, Linköping hela torsdagen. Men i helgen är jag ledig! Imon blir det upp i ottan, ska till Anders i Varberg, jag o Sussi m fl på kurs. Ska bli spännande. Poppy är ju "hyfsat" normal nu så jag hoppas att det håller. Tog en lugn jogg efter jobbet idag, hade ganska bra ork uppför, lite sämre på platten av nån konstig anledning!? Är nog lite sliten. Imon blir åxå en lång dag. Får se hur sent det blir, ska ju till Marie på kvällen. Ska bli kul! Känner några stycken o de är väldigt kul. På söndag kan det bli lite segt tror jag... Jag, Lisett o Sussi ska träna vid 11 o på sen em kommer Birgitta för promenix o fika. Ska bli kul! Hon har inte varit här ute än. Måste bara ha nån fika plan, hinner knappt handla. Glass!? ;-)

Söta Poppy har inte helt legat på plus idag, först lyckades hon få nån stor gren som repade upp halva smalbenet i morse, sen drog hon iväg som ett skott o midjebältet o pajade expanderlinan. Nu ska hon få gå kvällspromenix, får se vad hon hittar på då... Men söt är hon ju! 2 fästingar har jag tagit på henne redan, måste hitta fram mitt fästinghalsband. 

Nu måste jag sova...

G´natt!
H