torsdag 21 maj 2015

Var e våren!?

När jag steg upp i morse så var det frost... Brrr! Har jobbat i Jönköping idag, skönt att sova en halvtimme längre! Det blir Jönköping imon åxå, men då måste jag va på plats vid 7 eftersom jag har en körig morgon. Men då kan jag ju sluta tidigare! Ska sluta 15,30, men hoppas jag kan gå vid 15 istället. Ska köra hårt! 

Har kört hårt m agility ikväll. Åkte till Huskvarna hundklubb å körde där en stund. Vi var själva först, men sen kom det hundar å folk, men jag kunde ha henne lös vilket var jätteskönt! En plats blev det åxå med andra hundar å hon sköttes där med! Gullefjun! 

Imon kväll ska jag till kompisar en sväng å på lördag ska jag va tävlingsledare i lydnad på deras spårtävling. Det blir en tidig uppstigning...

Har gottat mej ikväll med nyttig glass! Frysta bananer, jordgubbar å ett par dadlar. Det blir jättegott faktiskt! Bättre än å glufsa Ben & Jerry... 
Nej nu blir det läggdax här!
Natti!
H