tisdag 30 december 2014

Julen avklarad!

Jobbade juldagen o helgen o är nu ledig några dagar! Haft en härlig julvecka, snön kom ju fantastiskt lägligt! Har gått riktigt långa promenader, i söndags efter jobbet gick jag nästan en mil med pannlampa o måndags var jag ledig o gick en ny-gammal runda i strålande sol o 10 minusgrader! Underbart!




Poppy med obligatorisk kotte i munnen! Har läst en del o kollat på lite tv. Haft det gott! Inte så mycket lydnadsträning som jag kanske hade tänkt, kört lite på promenaden. Borde fokusera på inkallningarna o det har jag väl kört lite grand. Det funkar fint. 

Nu hoppas jag på ett smäll-fritt nyår. Kan inte säga att Poppan är skotträdd, men hon går upp i varv av höga ljud eller annat som händer. Så jag hoppas det blir lugnt!

Nu blire tv o bok...
Gott nytt 2015!