måndag 22 december 2014

Dan före ...

Vaknade vid 05 å har som kramp mellan skulderbladen... Obehagligt ont! Kvittar hur jag sitter eller ligger. Ska härda ut till 5.45, sen blir det en ipren. Ska se om jag kan få en akut massagetid idag. Skulle vilja bli rejält knådad mellan bladen... Får se hur det löser sej!

Slutade 14.30 igår, hann fixa alla julklappar - skönt! Promenad å paketinslagning blev kvällens projekt. Jag e INTE bra på å slå in paket kan jag säga. Irriterande att inte affärerna slår in... Skit samma, det är ju tanken som räknas!
Helgen har varit härlig! Vi var ute å sprang, i stan å köpte lite julklappar, fixade mat å gick en lång promenad på en stor mosse, hade med fika det var fint väder! Såg två älgar på håll, Poppy såg dem med å stod å kollade. Hon hade noterat dem långt tidigare såg jag. Hon säger ju till när det är vilt, men jag vet ju aldrig vad det är.

Nu får jag masa mej upp, jobb idag, mycket å göra, gäller att ha framförhållning inför julafton, då e både jag å min kollega lediga, men juldagen å annandagen är vi i tjänst.

Önskar alla en God å lugn jul!