onsdag 17 juni 2015

Avslut!

Sista dan på PVE, Eksjö imon. Både skönt å tråkigt. Skönt att slippa längre resor å längre dagar å tråkigt att inte jobba med det gänget. Trivts mycket bra! Hade gärna fortsatt men det funkar inte i sommar eftersom min grundtjänst är ju i Jönköping å jag å kollegan jobbar en period var, så det gäller att inte bli sjuk eller så... det är sårbart i vården i sommar! Inga marginaler alls om någon blir sjuk eller så. Min målsättning är dock TT återkomma i höst september - november. Min chef har dock inte hunnit titta på det än. 

I måndags var jag hos Ulrika i Gislaved å körde agility. Det gick jättebra! Men jag ser hur fånig ut som helst... 😉 Jag försöker hjälpa Poppy genom å hoppa lite åxå... får se om det funkar å lägga in filmen här, men den blir på snedden tyvärr... 😎

Jobbat  i Jönköping idag, varit på Visingsö å undervisa på fm. Mötte den upp med M-B å så handlade vi till midsommar. Skönt å ha det gjort! Städat hemma sen å kollat ett avsnitt av Blacklist. Ganska bra serie! Fixat ex rabarberpaj åxå. Ska ta med den till Eksjö imon, måste ju bjuda på nåt! Har varit dåligt m gym-träning i veckan. Ska försöka få till det imon. 

Nu blir det bok, Skulden Gudar av Michael Connelly. Riktigt bra!
Tjo!
H