tisdag 10 mars 2015

Äntligen hemma!

Åkte hemifrån i fredags, var hos Morgan i helgen, åkte vidare till Norrköping för konferens för SFPO söndag-tisdag och nu hemkommen till mitt lite svala hus... Drog ner värmen innan jag åkte så det var lite kallt nu, eldar för fullt! Det blåser halv storm ute dessutom o det gör ju inte saken bättre, det drar in både från fönstren och från golven..., framförallt golven nedanför fönstren när det blåser, brrr... men de är lite charmen med att bo så här, klagar inte egentligen, får ju bara elda lite, innetofflor o filt i soffan! Mys helt enkelt!

Joggade i helgen, otroligt tungt! Vet inte om det var att jag var trött eller vad, men nån nytta gör det väl. Nu är det ju äntligen ljust när man kommer hem så jag kan ju jogga när jag kommer hem utan pannlampa - skönt! 

Poppan är ganska trött ikväll kan jag säga... Det är jobbigt å va på hundpang! Hon har varit hos Anneli sedan i söndags å det tar på krafterna! Bra, har kunnat packa upp, fixa med lite ekonomikalkyl, å gjort lite nytta i största allmänhet. Ska snart hoppa i säng. Ska vara i Eksjö imon o Jönköping torsdag o fredag. Hade räknat med att o tävla rallylydnad om ett par veckor, men jag är 5:e reserv... Hmmm... hade väl inte räknat med det! Har ju anmält till två fortsättningstävlingar, men det funkar ju inte om jag inte kan tävla! Räknade väl med å bli uppflyttad om jag inte missar nåt moment. Får väl se om jag kommer med!

Poppy är absolut mest lugn med en pinne eller kotte i munnen när hon är ute! Gullefjun!

Tjo!
H