söndag 25 januari 2015

Shoppat loss!

Helg avklarad, firade den med att köpa en surfplatta! Mycket nöjd! ☺ Har spanat länge på detta, men snålat lite. Köpte en Samsung eftersom jag har en sån mobil. Den har per automatik lagt till alla appar som jag har i telefonen, så det var ju smidigt. Skriver på denna nu, men har inte riktigt koll på hur man lägger till foton, får kolla lite till på det. Nu blir det Storytel-böcker å Viaplay-filmer i sängen! 😎😊

Helgen har varit bra. Har sovit bort min förkylning, sov till 9,45 igår! Sensation, typ... Åkte en lugn sväng på skidor sen, får ju passa på lite! Idag har det ju varit tråkiga plusgrader, men nu -5. Ska på skatekurs på onsdag, skulle behöva öva en sväng egentligen, på 4:ans växel... får se om jag hinner få till det!

Det blir mycket jobb nu ett par veckor. Min kollega ska ha semester å min andra kollega är sjuk. Sen har jag ju en rallylydnadstävling att ta tag i i helgen! Hmmm... får jobba lite till på det! Ska se om jag kan få igen bild här nu!
Tjo!