torsdag 6 november 2014

Inomhuspremiär!

Testat inomhushallen för första gången med Sussi å grabbarna. Det gick riktigt bra! Mitt mål var att ha henne lugn å fokuserad så här första gången, vill inte att hon ska vara jätteladdad från början. Så fokus å kontakt var målet. Jag körde själv först å sen körde Sussi med sina. Hon höll sej i skinnet hela tiden vilket var väldigt bra!
Varit på arbetsmiljöutbildning idag å lyssnat på Kajsa Bergqvist. Hon berättade om sin resa genom sin karriär, intressant! Hon pratade mycket om målbilder å det var flera saker där som jag kände igen i mej själv. Behöver inte vara idrott.

I övrigt har veckan varit bra, om än lite hektisk. Gillar inte att jobba 5 dar i rad egentligen. I helgen får jag besök här samt att det är skyddstävling å jag å Sussi håller i lydnaden. Råkat dubbelboka mej lite på eftermiddagen där, får se hur det löser sig. Brorsan vill att jag ska vara barnvakt till å från söndag till tisdag. Får se hur vi löser det... Jobbar ju åxå.

Provar å skriva från mobben, får se hur det ser ut sen... Försöker dela ett filmklipp från träningen idag, får se om det funkar.

Natti!