onsdag 8 juli 2015

Fullmåne o väderbyte!

Från massor av sol till regn o rusk... Men jag kan faktiskt tycka om båda! 30 grader är dock lite för varmt för mej, framförallt för att det är jobbigt för hunden! Har väl mest varit hemmavid o tränat hunden på ledig tid. Var på JBK igår o körde agility, klass 2 bana, men det blir lite för svårt. Fick dock bra tips av en man som kört SM i agility, men nu på ålderns höst så har han slutat att köra själv. Han kunde bistå fler gånger om jag ville och den hjälpen ska jag ta tänkte jag. För det är otroligt mycket teknik! Har varit i Forserum ikväll o kört där med komipsar, det gick bättre. Mellan skurarna dock, regnat rejält emellanåt...

Imon ska jag o en kompis till Marie på Visingsö o hälsa på på kvällen. Jag jobbar ju på dan så det blir väl att vi åker vid 18 o hem igen vid 21, så det får bli en snabbvisit, men roligt att se hur hon har fått det!

Helgen blir lugn, vara hemmavid, greja, har beställt hinder som jag ska åka å hämta några mil bort. 400 kr för 7 hinder, det blir bra! Då kan jag köra teknikträning hemma! Sol o bad blir det nog med om det är väder för det!

Nej, nu lite soffa o bok...


Gula lupiner! Inte så vanligt...

Poppan vill inte gå in... ;-)

Tjo!
H