söndag 11 maj 2014

Jobbinhopp!

Lite jobb ikväll sen ledig i ett par dar igen! Fick bra hjälp att ta stygnen i lördags. Hon ville ju inte vara still precis, men jag fick hålla henne i famnen á la valp-stuk å så fick vi lite assistans att ta stygnen. Det gick bra! Men hon är lite irriterad längs med såret så hon får ha tratten lite till. 

Imon ska jag hämta ved är det tänkt. Hoppas att det inte ösregnar... Ska hämta lite torr ved först. Lite gott att ha när det är lite ruggigt. Ska till klubben på kvällen å träna lite på kvällen. Får se hur fokuserad hon är. Har kört lite nu och det har gått ganska ok. Ska bli intressant o se om hon kan hålla fokus utan att balla ur med pip o stress.

Helgen har i övrigt var mycket bra! Njuter av ledighet o andra påhitt! 

Jo just det, var ju hos pappa. Han har ett hus o tömma o jag fick plocka i stort sett vad jag ville. Jag tog hem en cd-spelare, dvd, kaffemaskin med tilbehör, mikro, vin, whiskey, öl, likör, lite böcker, ett par stövlar som är jättefina, cd-skivor o säkert lite till. Julafton! ;-)





Trattrace! ;-)
Natti!